Topic outline

• Program for inspirationsevent 19. september 2020 i Bethesda, København

Programmet vil forme sig som en vidensdeling og erfaringsudveksling på tværs af sogne og menighedsråd i Distriktsforeningen. Det sker gennem en udstilling af posters eller plakater o.lign.  og ved afholdelse af en række sessioner på annoncerede tidspunkter. En session vil indeholde en mundtlig fremlæggelse af udvalgte posters eller plakater inden for et bestemt emne. Programmet giver god mulighed for at stille spørgsmål, udveksle synspunkter og netværke.

Det foreløbige program

Programpunkt

11.30-12.30   Opsætning af poster, plakat og andet materiale på stand af repræsentanter fra   menighedsråd

11.30-12.45

Ankomst, registrering og servering af sandwich til udstillere

13.00

Velkomst og praktiske meddelelser (der vil blive serveret frugt og  kage samt kaffe, the og vand i løbet af  udstillingen)

13.15-16.45

Udstillingen er åben og sessioner afholdes inden for udvalgte emner i hjørner af salen

16.45-17.00

Afslutning og tak for i dag

17.00-17.30

Nedtagning af stand

Programmet vil senere blive opdateret med titler på sessioner og korte beskrivelser af aktiviteter, der vil blive præsenteret på eventen.
    • Program for sessioner

Vi planlægger at afholde fire sessioner i løbet af eftermiddagen. En session vil indeholde korte mundtlige præsentationer af  3-4 aktiviteter inden for samme emneområde. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål og debattere.

Det detaljerede program for sessionerne præsenteres her efter indlevering og sortering af aktivitetsforslag.

Programpunkt

13.15