Emneoversigt

• Programoversigt for inspirationsevent lørdag den 11. september 2021 i Bethesda, København

Programmet vil forme sig som en vidensdeling og erfaringsudveksling på tværs af sogne og menighedsråd i Distriktsforeningen. Det sker gennem udstillede posters, plakater o.lign. og afholdelse af sessioner med mundtlige oplæg. Programmet giver god mulighed for at stille spørgsmål, udveksle synspunkter og netværke.

Vælg 1-2 aktiviteter, som betyder noget særligt for jer, eller som skiller sig ud fra mængden. Send jeres forslag ind med en kort beskrivelse af aktiviteten (max 200 ord) ved brug af skabelonen her: AKTIVITET

Udfyld en ny skabelon for hver aktivitet I gerne vil fortælle om. Indsend max 2 aktiviteter per menighedsråd.

Aktiviteterne skal præsenteres på en udstilling i Bethesdas lokaler i København, hvor I medbringer jeres materiale. Hvordan det kommer til at foregår, kan I læse mere om i programmet nedenfor.

Programmets hovedpunkter

Programpunkt

11.30-12.30

Opsætning af poster, plakat og andet materiale på stand af repræsentanter fra menighedsråd (udstillere)